Przejdź do głównej zawartości

Pomoc zdalna i kontakt

Zdalna pomoc

W celu uzyskania zdalnej pomocy poprzez tzw. zdalny pulpit należy:

  1. Pobrać i uruchomić zalecaną przez Firmę LTC Sp. z o.o. aplikację RustDesk dedykowaną dla danego systemu operacyjnego:
Wskazówka

Aplikacja nie wymaga instalacji na danym komputerze. Instalacja aplikacji na danym komputerze jest opcjonalna. Wystarczającym jest jej pobranie i uruchomienie na czas trwania sesji pomocy.

  1. Skonfigurować bezpieczne połączenie:
  • Po uruchomieniu klikamy w trzykropek przy polu ID i przechodzimy do ustawień aplikacji,

  • Uruchamiamy zakładkę Sieć i następnie Odblokuj ustawienia sieciowe,

  • Pola serwer ID oraz Key będą puste, wprowadzamy następująco:

    • Serwer ID: rd.finn.pl
    • Key: Gb4t3gimuioaelI+UHyfDMyBlk6ZRnl5U8XIoE94Y5Q=
  1. Klikamy Zastosuj.
  1. W górnym lewym rogu klikamy na zakładkę Pulpit. W sekcji Twój pulpit znajduje się 9-cio cyfrowe ID Twojego stanowiska pracy. Następnie w rozmowie telefonicznej proszę podać to ID naszemu informatykowi aby mógł nawiązać połączenie z Twoim komputerem.

  2. Zaakceptować Naszą próbę połączenia. Nasz pracownik Centum Pomocy będzie mógł zdalnie wykonywać czynnośći bezpośrednio na podłączonym komputerze.

Kontakt

LTC Sp. z o.o.
http://www.finn.pl

Adres kontaktowy:
93-490 Łódź, ul. Pabianicka 159/161

Adres siedziby:
98-300 Wieluń, ul. Narutowicza 2
NIP 827-000-78-03, REGON 005267185

Wsparcie techniczne: tel. (42) 206 66 08, e-mail: help@finn.pl

Sprzedaż: tel. (42) 206 66 09, e-mail: biuro@finn.pl