Pomoc zdalna i kontakt
Zdalna pomoc
W celu uzyskania zdalnej pomocy poprzez tzw. zdalny pulpit należy:
- Pobrać i uruchomić zalecaną przez Firmę LTC Sp. z o.o. aplikację RustDesk dedykowaną dla danego systemu operacyjnego:
Aplikacja nie wymaga instalacji na danym komputerze. Instalacja aplikacji na danym komputerze jest opcjonalna. Wystarczającym jest jej pobranie i uruchomienie na czas trwania sesji pomocy.
- Skonfigurować bezpieczne połączenie:
Po uruchomieniu klikamy w trzykropek przy polu ID i przechodzimy do ustawień aplikacji,
Uruchamiamy zakładkę Sieć i następnie Odblokuj ustawienia sieciowe,
Pola serwer ID oraz Key będą puste, wprowadzamy następująco:
- Serwer ID: rd.finn.pl
- Key: Gb4t3gimuioaelI+UHyfDMyBlk6ZRnl5U8XIoE94Y5Q=

- Klikamy Zastosuj.
W górnym lewym rogu klikamy na zakładkę Pulpit. W sekcji Twój pulpit znajduje się 9-cio cyfrowe ID Twojego stanowiska pracy. Następnie w rozmowie telefonicznej proszę podać to ID naszemu informatykowi aby mógł nawiązać połączenie z Twoim komputerem.
Zaakceptować Naszą próbę połączenia. Nasz pracownik Centum Pomocy będzie mógł zdalnie wykonywać czynnośći bezpośrednio na podłączonym komputerze.
Kontakt
LTC Sp. z o.o.
http://www.finn.pl
Adres kontaktowy:
93-490 Łódź, ul. Pabianicka 159/161
Adres siedziby:
98-300 Wieluń, ul. Narutowicza 2
NIP 827-000-78-03, REGON 005267185
Wsparcie techniczne: tel. (42) 206 66 08, e-mail: help@finn.pl
Sprzedaż: tel. (42) 206 66 09, e-mail: biuro@finn.pl